12/10/2011

Blogger Toplam Yazı ve Yorum Sayısı Eklentisi

Evet sizlere sitemde de kullandığım bu sade istatistik scriptini paylaşacağım. Kullanımı gayet basit vereceğim kodda kendi blogger sitenize göre 3 düzenleme yapmanız gerekiyor, gerisini kodlardan otomatik olarak güncelliyor. Kod tamamen otomatiktir, yeni eklenen yorumları ve yazıları otomatik olarak gösterir. Bu kodu bir çok sitede görmüşsünüzdür bende paylaşıyım dedim ama biraz değiştirerek paylaştım. Diğer sitelerde gördüğünüz 2 tane alt alta kısa bir yazıdır. Ben bu kodu örneğin " Sitemizde 33 kategoride toplam 310 yazı, bu yazılara yazılmış toplam 433 yorum bulunmaktadır! " haline getirdim. Neyse küçücük bir eklenti için lafı fazla uzattım güle güle kullanmanız dileğiyle..

Önizleme

Kod
<center>
<script style="text/javascript">
function numberOfPosts(json) {document.write('<b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');}
function numberOfComments(json) {document.write('<span class="Apple-style-span" style="">toplam</span> <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');}
</script>

<hr />

Sitemizde <b>33</b> kategoride toplam <script src="http://ocabbaroglu.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=json-in-script&callback=numberOfPosts"></script>
yazı, bu yazılara yazılmış
<script src="http://ocabbaroglu.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=numberOfComments"></script> yorum bulunmaktadır!
</center>
Kaynak: http://ocabbaroglu.blogspot.com/2012/06/bloggerda-toplam-yaz-ve-yorum-says.html#ixzz1woGPtRQR

John Doe
Yazar hakkında kısa yazı...

0 yorum:

Yazıyı yorumla...

 
© Copyright 2016 Siteadresi.com Tüm Hakları Saklıdır.